niedziela, 7 lutego 2016

Od Mack'a CD Sashy

Zaczynało się ściemniać, więc zaproponowałem, że odprowadzę Sashę. Stanęliśmy przed jej jaskinią z szerokimi uśmiechami.
- Więc... - zacząłem - Spotkamy się jutro ?
- Jasne ! - zaśmiała się wadera - Do widzenia, Mack - powiedziała cichutko i weszła do jaskini Coś w jej spojrzeniu mi się nie spodobało. Była taka... Przygaszona... Chciałem się odwrócić, jednak stanąłem słysząc ciche pociągnięcia nosem. Mój pysk od razu skierował się w stronę jaskini wilczycy.
- Ona mnie zabije - mruknąłem pod nosem i wszedłem do środka Podbiegłem do Sas i przyciągnąłem ją do siebie. - Co się stało ? - spytałem
- Nic. - szepnęła i odsunęła się ode mnie - Nie wiem po co wróciłeś
- Widzisz... mam pewne ''magiczne'' zdolności, które wyczuwają stan emocjonalny drugiego wilka - wyszczerzyłem się złośliwie - A tak naprawdę widać to po tobie... Zapadła pomiędzy nami uciążliwa cisza. - Jeśli nie chcesz to nie mów. Ja mogę poczekać - puściłem oczko w jej stronę i od wróciłem się kierując do wyjścia.

< Sasha ? :> >

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma