sobota, 20 lutego 2016

Od Larisy CD Jasminy

Nie chce ze mną gadać nie będę nalegać. To jej życie i jej sprawy. Wkurzona ruszyłam do swojej jaskini gdzie czekał na mnie Hiron. Usiadłam w moim ulubionym miejscu i spuściłam łeb.
Próbowałam być miła, ale co bym nie robiła jestem postrzegana za tą najgorszą... A może to tylko moje wyobrażenia? Nie, przecież ja jestem miła.
- Mam dość - warknęłam, a basior tylko mnie utulił. Położyłam się i zasnęłam.

Śnił mi się Red,Hiron, Peter. Wszyscy byli martwi, a obok leżała Jasmina. Ledwo żywa. Nie pomogłam jej.

Ruszyłam na spacer chcąc odetchnąć po koszmarze. To zdecydowanie nie był miły sen. Oczywiście jak na złość musiałam zobaczyć Jasminę. Westchnęłam i przyspieszyłam kroku mijając waderę. Chciałam ją jakoś przeprosić, bo nasza znajomość nie bardzo dobrze się rozpoczęła, ale skoro gdy ja próbowałam być miła, a ona mnie olała zrobię tak samo.

Jasmin? Chcesz się mnie pozbyć? :o

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma