wtorek, 2 lutego 2016

Od Larisy CD Sashy

Patrzyłam na ziemię w zamyśleniu. Rodzice nawet do mnie nie przyszli. Moja wszelkie dotychczasowe nadzieje związane z ich tematem znikły. Poznałam prawdę i muszę ją unieść.
- Może zwróćmy się o pomoc do Bogów? - zaproponowałam, ale usłyszałam tylko śmiech któregoś z basiora.
- Uważaj bo nas wysłuchają - parsknął Hiron. Spojrzałam na niego oburzona. Umilkł i zmarszczył czoło.
- Kiedyś mój przyjaciel rozmawiał z duchem - przypomniałam sobie. Z tego wszystkiego zapomniałam jego imienia, ale pamiętam całą przeszłość z nim związaną. Bójki pomiędzy Rede'em, Hironem a nim. Jak to było dawno.
- I co? -wyrwała mnie z zamyślenia Sasha. Nadal nie mogłam się na nią patrzeć. Nie chciałam mieć siostry. Nie teraz.
- Nie pamiętam jak to było, ale ten duch jakoś nam pomógł. Może gdybyśmy je przywołali i z nimi porozmawiali? - powiedziałam i spojrzałam na Red'a. Sama nie wiedziałam czemu chciałam mu pomóc. Może ze względu na przeszłość.

Sasha? <Tobie zostawiam rozwinięcie tego problemu ;D Masz szansę się wykazać! Nie daj ciała xD>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma