wtorek, 9 lutego 2016

Od Larisy CD Sashy

Położyłam się na swoim ulubionym głazie i wpatrywałam się w taflę wody. Zastanawiałam się jaki bóg mógłby być ze mną w wszczepieniu.
Do jaskini wszedł Hiron przerywając moje zamyślenie. Uśmiechnęłam się, a ten położył się obok.
- Co z tą twoją siostrzyczką? - zapytał, śmiejąc się. Poruszyłam ogonem i spuściłam wzrok.
- Jesteśmy tylko spokrewnione - powiedziałam.
- Myślałem, że chcesz mieć siostrę - okrył mnie skrzydłem. Podniosłam wzrok.
- Chciałam mieć dawne rodzeństwo nie nowe. Nawet nie jesteśmy podobne - mruknęłam. Chciałam być dla niej miła, ale nie potrafiłam.
- Gdybyśmy dostawali to czego chcemy - zaśmiał się i oparł głowę o moje czoło.
- Było by świetnie - dokończyłam. Nagle usłyszałam, że do jaskini ktoś wszedł. Odwróciłam głowę. Nie był to nikt inny jak Sasha.

Sasha?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma