wtorek, 9 lutego 2016

Od Larisy CD Jasminy

Przekręciłam głowę i usiadłam. Nerwowo poruszyłam ogonem po ziemi.
- Nie potrafię dotrzymywać słowa, więc nic Ci nie będę obiecywała - uśmiechnęłam się złośliwie. Wadera spojrzała na mnie morderczym wzrokiem. - Dobra, nie powiem - rzuciłam.
- Dzięki - uśmiechnęła się. Rozejrzałam się dookoła.
- Jak masz na imię? - zapytałam po chwili.
- Jasmin - odpowiedziała. Pokiwałam głową. - A ty?
- Larisa - odparłam. - Jaka rasa? - dodałam. Musiałam się o niej czegoś dowiedzieć.
- Wilk czasu, a co? - zaczęła być podejrzliwa.
- Tak tylko pytam. Wiesz, muszę dbać o porządek w watadze - zaśmiałam się nerwowo. Wstałam i zaczęłam odchodzić. Nie bardzo wiedziałam co ze sobą zrobić.
Nim zrobiłam krok przede mną stanął Hiron. Spojrzał zalotnie na waderę, a ja szturchnęłam go łapą.

Jasmin?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma