piątek, 12 lutego 2016

Od Ashy Cd Sillena

Spojrzałam na basiora i położyłam po sobie uszy.
Westchnełam i odeszłam szybkim krokiem w stronę
mojej jaskini. Na miejscu nikogo nie zastałam, więc
korzystając z ciszy, próbowałam zasnąć. Był wtedy
ranek, a obudziłam się po południu. Na dworze Larisa
znów rozmawiała ze Sashą... Tej nocy zasnełam o
około jedenastej, lecz długo nie spałam. W środku nocy
usłyszałam szmer, który mnie rozbudził. Poczułam
niby znajomy, a jednak dawno niespotykany zapach...
Spostrzegłam groźny cień i...
- Ojciec! - warknełam. Nigdy nie spotkałam się z tym kimś,
ale mój rozum wymusił abym zrozumiała to że... że to mój
rodzic. Że moim ojcem jest wilk - demon. Ten zaliczany do
najgroźniejszych. I nagle demon zmienił sylwetkę  wilka na
kościstego demona...

Sillen?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma