wtorek, 9 lutego 2016

Od Larisy CD Jasminy

Zmarszczyłam czoło i usiadłam obok basiora. Wpatrywał się w waderę jak w jakiś drogocenny kamień.
- Ty się tak do niej nie przymilaj - mruknęłam. Wilk spojrzał na mnie i wykręcił usta w uśmiechu. Oplótł mnie swoim skrzydłem i przyciągnął do siebie.
- Lubie jak jesteś zazdrosna - otarł się o mnie.
- Mam iść do Red'a? - zapytałam żartobliwie i wyswobodziłam się spod skrzydeł basiora. Musiałam o nim pogadać z Jasmin. Jakoś ją zniechęcić. Miałam przeczucie, że ona również się do niego przymila. Ruszyłam truchtem. Oczywiście Hiron ruszył za mną.
- Możesz już iść - zaśmiałam się.Wilk nie posłuchał i razem dotarliśmy pod jej jaskinię.
- Aż tak się lubicie? - zapytał gdy wchodziłam.
- Ty zostajesz, muszę z nią pogadać - rozkazałam. Hiron uśmiechnął się złośliwie, ale został. Weszłam do środka i zauważyłam, że wadera znów zmienia bandaże. Za nią leżał bardzo zakrwawiony i stary.
- Co ty ze sobą zrobiłaś? - zapytałam bardziej samą siebie. - Przyszłam pomówić o Hironie. Mogę?

Jasmin?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma