poniedziałek, 23 marca 2015

Od Mack'a do Sanny

Widziałem w jej oczach, że mi nie wierzy. Miałem tego dość, a zwłaszcza, że ktoś wmawia ci że kogoś masz to już przesada
- Widać na wyrocznie się nie nadajesz! - zadrwiłem
Wadera spojrzała na mnie i nie wiedziała co odpowiedzieć
- Sama siebie okłamujesz, mówiąc sobie, że kogoś mam na oku - odparłem
- Mylisz się
- To ty się mylisz! Proszę bardzo wmawiaj to sobie, że jestem z kimś ale to brednie, bo taka niedoswiadczona wyrocznią nie potrafi tego odczytać! - warknąłem
Nienawidzilem wilków którzy woleli kłamstwo niż prawdę
- Anisha wie lepiej idź do niej i powie ci to samo, ale jedno ci powiem: nienawidzę wilków którzy wola wierzyć w kłamstwo i jeszcze je utrzymywać - warknąłem na odchodnym
Miałem dość tej rozmowy, chciałem być miły, a tu ona ci z takim kłamstwem wyskakuje! A to bezczelność!
<Sanna?Skieruj opo do Anishy>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma