sobota, 24 stycznia 2015

Od Willa do Tamary

-Wiesz...Jest środek nocy i o tej porze są cudne widoki-odparłem
-To nie dzisiaj- mruknęła  chcąc przewrócić się na drugi bok
-Nie ma...Musisz to zobaczyć-zaśmiałem się szturchając ją dalej
-Daj mi spokój- ziewnęła
-Nie...Dam ci spokój jak to zobaczysz-powiedziałem i potrząsnąłem nią ponownie
-Oj dobra. Tylko więcej nie bódź mnie po nocy-powiedziała zmęczona i wstała
-Nie obiecuję...Ale szybciej ponieważ to może zaraz uciec-zaśmiałem się
-Ale co uciec?-spytała gdy prowadziłem ją na górę
-To-odparłem pokazując jej pewien widok...

-Will!To...To...Piękne!-krzyknęła Tamara
-No wiem...Sam ustalałem datę gdy Jowisz i Księżyc ustawia się w jednej linii. Akurat nastąpiło to dzisiaj w czasie przelotu komety Halleja- odparłem

Tamara??

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma