poniedziałek, 19 stycznia 2015

Nowa wadera!!

Beautiful Wolf by SheltieWolf
Imię: Larisa
Wiek: 2 lata (nieśmiertelna)
Płeć: wadera
Rasa: Wilk Wody
Moce:
-potrafi wstrzymać oddech nawet na 10min.
-potrafi wywołać sztorm i przywołać fale (ogólnie władanie wodą)
-potrafi latać nie posiadając skrzydeł
Stanowisko: Wojowniczka
Znaki szczególne: Mocno błękitne oczy, czarne łapy oraz końcówki uszu,
Charakter:
Na co dzień: Zawsze chodzi swoimi ścieżkami , stara unikać innych wilków i trzymać się z daleka, stara się być miła, ale jest bardzo tajemnicza, udaje radosną, ale w głębi duszy jest wciąż smutna, jednocześnie stanowcza i zawsze gdy coś zacznie robić musi skończyć, stanowcza, potrafi odpowiednio zachować się do danej sytuacji. Potrafi być wredna i upierdliwa. Odpowiedzialna, wie czego chce. Nienawidzi człowieka.
Podczas polowania/walki: Zwinna, szybka, szybko zabija, zdecydowana, potrafi opracować dobrą strategię, mistrz ka-muflarzu.
Rodzina: Rodzice i rodzeństwo - zabite
Partner: Chciałaby znaleźć tego jedynego...
Potomstwo: brak
Historia: Była mroźna zima. Pewnego mroźnego ranka. gdy się obudziłam zobaczyła swoją matkę i ojca walczących z ludźmi. Ujrzałam wielką plamę krwi, a w niej swoje rodzeństwo. Chciałam iść na pomoc mamie i tatowi, ale już było za późno. Usłyszałam tylko ostatnie wołanie swojej matki : "Uciekaj..." po czym usłyszałam jęk. Zaczęłam uciekać ile sił w nogach... Biegłam i nie patrzyłam na co staje. Nie wiedziałam gdzie mam iść i co robić. Miałam wtedy rok. Przez kolejny rok włóczyłam się samotnie po świecie, aż pewnego dnia wilki. To była Wataha Księżycowego Wycia.
Właściciel: Kicia2oo2

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma