sobota, 24 stycznia 2015

Od Tamary do Willa

- Naprawdę jesteś sam? - zapytałam.
- Teraz już nie - odpowiedział basior z błyskiem w oku.
Roześmiałam się.
- Pokażesz mi tereny? - zapytałam po chwili milczenia.
- Tak oczywiście. Chodź za mną - powiedział i ruszył przed siebie.
----------------------------------
Kiedy skończyliśmy zapadał już zmierzch.
Ziewnęłam.
- Dzięki, Will. Chyba pójdę spać. Daleka droga za mną - powiedziałam i ruszyłam do swojej jaskini.
- Dobranoc - zawołał za mną, po czym ruszył w swoja stronę.
Spałam przez kilka godzin, lecz zbudziło mnie lekkie kołysanie.
Po chwili zdałam siobie sprawę że ktoś mną potrząsa.
Otworzyłam jedno oko.
- He... Will? Jest środek nocy, dlaczego mnie budzisz? - zapytałam nadal nieprzytomna.
Basior usmiechnął się.
(Will?)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Schizma